perjantai 16. maaliskuuta 2012

Moi!
Eilen mun piti mennä kouluun 20 yli seiskaks koska lähettiin tampereelle teatteriin.
Matka kesti bussilla 1, 30 h. oli kyl tylsää..... Mut oltii eturivissä ja mä vielä siinä keskellä missä kaikki näytteliät oli=)) Pääsin koulusta kolmelta juoksin äkkiä kotiin ja vaihoin vaatteet ja lähin tallille:)
Hyppäsin esteitä Currella... Ei menny niin hirveen hyvin, mut hyppäsin elämäni ensimmäisen 70 cm pystyn:) Hyppäsin ekaa kertaa tuolla herra 'pukittelijalla' ;)) Olin kummiskin tyytyväinen! Curre puskee sisään päin ihan himona, mut kyl se sit loppua kohti paranti(: Kukaan ei onneks tippunu... Tunnin jälkeen mentiin minä, Anni L, Henna, Hilla ja Peepee leikkii raipoilla alman laitumelle:) Oli kivaa. Viimestä tuntia olin kattomassa:) Kaikilla näytti menevän tosi hyvin... myös Jenni t oli tunnilla. Se hyppäs Patulla ja meni hyvin!:) Cathy ja Mipsu oli myös tunnilla:)) Sara meni Mipsulla ja Iida meni Cathyllä:) Niin siis mun tunnilla hypättiin 70 cm kokosta(:: Toivottavasti voisitte mainostaa blogiani, koska ei oo kiva kirjottaa ihan kahelle...:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti